ვებინარი. როგორ ვმართოთ სოციალური მედია
მე ვიცი, რომ თქვენ გსურთ სოციალური ქსელების ეფექტურად წაყვანა, აუდიტორიის გაზრდა, შეკვეთების გაზრდა. მაგრამ ამისთვის ბევრი რამ არის საჭირო.
გვერდის გაფორმება. ბიო, ჰაილაითები, პოსტები.
პოსტების და ბიოსთვის ტექსტური მასალა.
გაყიდვებისთვის კონტენტ სტრატეგია.
გაყიდვების ფსიქოლოგიის ცოდნა
აუდიტორიის გაზრდის ხერხების ცოდნა.
მე გადავწყვიტე ეს ყველაფერი ერთ კურსში გამეერთიანებინა, იმისთვის რომ თქვენ არ მოგიწიოთ ცალკე ტექსტების წერის სწავლა, ცალკე პიარის და აუდიტორიის გაზრდის სწავლა, ცალკე გაყიდვების ზრიდ სწავლა და ცალკე სარეკლამო მაკეტების კეთება.
ეს არის უნიკალური კურსი, რომლის მსგავსი ქართულ ბაზარზე არ არსებობს.
კურსი მოიცავს სოციალური ქსელების მართვის ყველა მნიშვნელოვან მომენტს.
ჩემს შესახებ
კურსის ავტორი და ხელმძღვანელი ნათია ღაჭავა
ბიზნესის ბაკალავრი და პირადი ბრენდის ექსპერტი
სწავლაში მაქვს ჩადებული 160 000 ლარზე მეტი. ახლა ამ ცოდნას გიზიარებთ თქვენ.
ვასწავლი ონლაინში უკვე 13 წელიწადზე მეტი
მყავს 2000-მდე მოსწავლე მსოფლიოს 21 ქვეყნიდან
120 000-ზე მეტი გამომწერი ინსტაგრამზე
მაქსიმალური თვიური შემოსავალი სოციალური ქსელებიდან
137 000 ლარი
რა, სად, როდის?
კურსი დაიწყება 23 იანვარს და გაკვეთილები დაიდება ყოველ ორშაბათს და ოთხშაბათს 21:00 საათზე
გაკვეთილებს შეგიძლიათ უყუროთ ნებისმიერ დროს
გაკვეთილები იქნება ხელმისაწვდომი 3-12 თვის განმავლობაში
გაკვეთილების ყურება იქნება შესაძლებელი როგორც მობილურში ასევე კომპიუტერში
გაკვეთილები იქნება შემდგარი ტექსტური, ვიდეო და ფოტო მასალისგან
კურსზე გექნებათ წვდომა დამატებით მასალებთან. კონსპექტები, ინსტრუქციები, გაიდები და ა.შ. დამატებით მასალებთან წვდომა გექნებათ სამუდამოდ.
კომუნიკაცია გვექნება ტელეგრამის ჯგუფურ ჩათში.
მოდული 1
მოდულში შედის:
ვწერთ გვერდის კონცეფციას, მიზანს და თემების მატრიცას
გავარკვევთ ვინ არის ჩვენი გამომწერი და პოტენციალური კლიენტი
გავიგებთ რა სტილში უნდა წავიყვანოთ გვერდი
გავაფორმებთ ბიოს, მთავარი ფოტოს, ჰაილაითებს.
ვისწავლით როგორ მოახდინოს გვერდმა მაყურებელზე დადებითი პირველი შთაბეჭდილება, რაც განაპირობებს აუდიტორიის ზრდას
ვისწავლით ფიდის აწყობას
თქვენ გაიგებთ როგორ შევქმნათ გვერდი, სადაც ფერები ჰარმონიულად იქნება ერთმანეთში შერწყმული
როგორ ავიცილოთ თავიდან ფერთა შეუთავსებლობა, რომელიც გვერდს ხდის ნაკლებად მიმზიდველს
დამატებითი მასალა:
დამატებითი მასალა
36 კითხვა თვითანალიზისთვის
მიზნობრივი აუდიტორიის ანალიზის ცხრილი
გვერდის წაყვანის 37 მაგალითი
ბიოს გაფორმების 9 ვარიანტი PDF
ჰაილაითების რუბრიკების სია
ფიდის აწყობის 10 ოქროს წესი PDF ფაილში
ისწავლით გვერდის შეფუთავთს ისე, რომ ის მიიზიდავს აუდიტორიას. გაიგებთ როგორ მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი სოციალური ქსელებიდან.
შედეგი:
მოდული 2
მოდულში შედის:
რა სახეობის ვიდეო კონტენტი არსებობს
როგორ გადავლახოთ სთორიში საუბრის კომპლექსი
რატომ უმალავს ინსტაგრამი გამომწერებს თქვენს სთორებს
როგორ ვიყოთ მუდმივად გამომწერის ფიდზე
ხერხები, რომლის გამოყენებით 2ჯერ მეტი ადამიანი გიყურებთ
შეცდომების აღმოფხვრა, რომლების გამო ენერგია გეცმებათ
როგორ შევქმნათ ყურებადი რილსი და ტიკ-ტოკი
დამატებითი მასალა:
პირდაპირი ეთერების ყველაზე საინტერესო თემების სია
სთორის აქტიურობის აფეთქების 15 ხერხი
პირდაპირი ეთერის დაგეგმის ცხრილი
50 იდეა რაზე გადავიღოთ სთორი
25 სთორის სცენარის შაბლონი
ტიკ-ტოკის და რილსის 37 სიუჟეტი
შედეგი:
გეცოდინებათ როგორ გადაიღოთ სთორები იოლად, ჩაატაროთ პირდაპირი ეთერები.
გეცოდინებათ როგორი ვიდეო იპყრობს მეტ ყურადღებას და მაოქვს საუკეთესო შედეგი.
მოდული 3
მოდულში შედის:
ტექსტების სახეობები
რაზე უნდა ვწეროთ სოციალურ ქსელებში
ტექსტები, რომელსაც აუცილებლად წაიკითხავენ
საინტერესო სთორითელინგის 3 მეთოდი
პოსტების სათაურის მნიშვნელობა
ტექსტის შემადგენლობა და გეგმა
დამატებითი მასალა:
ტექსტის აგების მეთოდის შაბლონი
25 იდეა, თუ რაზე ვწეროთ ტექსტი
5 სთორითელინგის ანალიზი
ტექსტების წერისას 5 ყველზე ხშირად დაშვებული შეცდომა
მიმზიდველი ტექსტების ბიბლიოთეკა (27 მაგალითი)
შედეგი:
დაიწყებთ უმაგრესი ტექსტების წერას, რომელიც გამოიწვევს აუდიტორიის ზრდას და აქტიურობას.
მოდული 4
მოდულში შედის:
გვერდის პიარის 7 უფასო ინსტრუმენტი
გვერდის ფასიანი რეკლამის 5 ხერხი
სარეკლამო მაკეტების შექმნა
კოლობორაცია/თანამშრომლობა ბლოგერებთან/ინფლუენსერებთან
ფასიანი რეკლამის გაშვების ნაბიჯები
აუდიტორიის გაზრდის სტრატეგია
დამატებითი მასალა:
ბლოგერებისთვის/ინფლუენსერებისთვის გასაგზავნი წერილის შაბლონი
7 სარეკლამო მაკეტის განხილვა
ხარისხიანი გათამაშებების ჩატარების 7 წესი
ბლოგერების აუდიტორიის გაანალიზების მეთოდი
ლიდმაგნიტის გაკეთების გეგმა
შედეგი:
გეცოდინებათ როგორ აკონტროლოთ აუდიტორიის ზრდა. დაეუფლებით რეკლამის და პიარის მთავარ ხერხებს.
მოდული 5
მოდულში შედის:
რა არის სტრატეგია
რისგადნ შედგება სტრატეგია
ერთი თვის სტრატეგიის დაწერა
სტრატეგიის მეშვეობით აუდიტორიის და გაყიდვების გაზრდა
სტრატეგიის მიხედვით რეპუტაციის და პირდაი ბრენდის მართვა
დამატებითი მასალა:
ერთ თვიანი სტრატეგიის მაგალითი
სტრატეგიის დაწერის ჩექ-ლისთი
აუდიტორიის გაზრდის სტრატეგიის შაბლონი
შედეგი:
გეცოდინებათ როგორ შექმნათ სტრატეგია, რომელიც გაზრდის აუდიტორიას და გაყიდვების რაოდენობას.
მოდული 6
მოდულში შედის:
დამატებითი მასალა:
ინსტაგრამის მონეტიზაცია, პროდუქტის/მომსახურეობის გაყიდვა ინსტაგრამზე
გაყიდვები ქეისების მეშვეობით
გაყიდვების შეცდომები
მომსახურეობის/პროდუქტის შეფუთვა
ცივი აუდიტორიის დამუშავება და კლიენტებად გადაქცევა
გაყიდვები სთორის მეშვეობით
სტრატეგიის მნიშვნელობა გაყიდვებში
ტექსტები პროდუქტის/მომსახურეობის გასაყიდად
გაყიდვების ფქსიქოლოგია
გაყიდვების თრიგერები
რა ახდენს ზეგავლენას გაყიდვებზე
კლიენტის ძიების 7 ხერხი
კომერციული შეთავაზების დაწერის გეგმა
პროდუქტის გაყიდვის 9 დღიანი გეგმა
13 იდეა, როგორ გავზარდოთ გაყიდვები პირდაპირი ეთერების და სთორების მეშვეობით
გაყიდვების გაზრდის 10 თრიგერი
გაყიდვების წრე
როგორ მოვიხსნათ გაყიდვების კომპლექსი. 5 რჩევა
შედეგი:
შეფუთავთ თქვენს მომსახურეობას/პროდუქტს, ისწავლი ინსტაგრამის მონეტიზაციას, გაზრდით თქვენს შემოსავალს.
დაეუფლებით გაყიდვების ხელოვნებას და ბევრად უფრო იოლად და საისმოვნოდ შეძლებთ გაყიდვების წარმოებას.
კუესის წარმატებით გვლის ხერხები
თვითპრეზენტაციის შაბლონი
სოციალური ქსელების წაყვანისთვის 10 უმნიშვნელოვანესი რჩევა
შეცდომები, რომლებიც ხელს გვიშლიან განვითარებაში
როგორ დავამარცხოთ სიზარმაცე
ენერგიის გამომუშავების მთავარი ხერხები
როგორ დავამარცხოთ შიები
პირდაპირი ეთერები საქართველოში წამყვან ბლოგერებთან
ტარიფები
2999 ლ
1699 ლ
ყველაფერი რაც შედის ტარიფში «კონტენტ მეიქერი’
დამატებით:
კურსის გაკვეთილების ჩანაწერი
მეოთხე მოდული
მეხუთე მოდული
მეექვსე მოდული
მოდულების დამატებითი მასალები
გაკვეთილები ხელმისაწვდომი იქნება კურსის დასრულებიდან 6 თვე
ჯგუფის ჩათი
ჩათში კითხვებზე პასუხის გაცემა
ბიბლიოთეკაში არსებული მასალები
სერტიფიკატი
5999 ლ
4399 ლ
ყველაფერი რაც შედის ტარიფში «ჰობი» და «ბიზნესი»
დამატებით:
გაკვეთილები ხელმისაწვდომი იქნება კურსის დასრულებიდან 12 თვე.
კურსის დასრულების შემდეგ თქვენი გვერდის შეფასება(ცალკე ღირებულება 500 ლარი).
პირადი ბრენდის ინდივიდუალური კონსულტაცია (ცალკე კონსულტაციის ღირებულება 2000 ლარი)
თქვენი გვერდის განვითარების სტრატეგიის შექმნა (ცაალკე ღირებულება 2000 ლარი).
დავალებების პირადად ჩემგან შემოწმება.
გაითვალისწინეთ, რომ არც ჯავშნის თანხა და არც კურსის საფასური არ ექვემდებარება დაბრუნებას. კარგად დაფიქრდით სანამ დაჯავშნით ან დარეგისტრირდებით კურსზე.
რომელი ტარიფი არის თქვენთვის?
არის განკუთვბნილი იმ ადამიანებისთვის ვისაც სურს ბლოგის მართვა საკუთარი თავისთვის და არ გეგმავს ბლოგის მონეტიზაციას. არ გეგმავს ბლოგი აქციოს შემოსავლის წყაროდ.
ამ ტარიფში შედის კურსის ყველა ძირითადი გაკვეთილი, რომელიც ეხება კონტენტის შექმნას, სთორის შექმნას, ტექსტების დაწერას, პირდაპირი ეთერების ჩატარებას და ა.შ.
ეს ტარიფი არის იმათთვის, ვისაც სურს სოციალური მედია ან ბლოგი ბიზნესად, პროფესიად და შემოსავლის წყაროდ აქციოს.
ამ ტარიოფში შედის ყველა გაკვეთილი, რაც არის ტარიფში «ჰობი»
მაგრამ არის დამატებული გაკვეთილები, რომლებიც არის განკუთვნილი სწორედ იმისთვის, რომ სოციალური მედია აღიქვათ როგორც ბიზნესი. ისწავლით სოციალური მედიის მონეტიზაცია. ისწავლოთ სად იპოვოთ მომხმარებლები, როგორ გახსდეთ ცნობადი, როგორ გაზარდოთ ფასები. ასევე ამ ტარიფში შედის ტქვენი გვერდის განვითარების სტრატეგიის გაკვეთილი, რომლის შემდეგათ გეცოდინებათ როგორ იმოქმედოთ, რომ არ სფეროში წარმატებას მიაღწიოთ.
თუ სოციალური მედია გსურთ შემოსავლის წყაროდ აქციოთ ეს ტარიფი თქვენთვის არის.
ეს ტარიფი კი არის იმათთვის, ვისაც სურს კიდევ უფრო მეტი ინფორმაცია და ინდივიდუალური მიდგომა. ამ ტარიფს ვურჩევ ასევე მხოლოდ იმათ, ვისაც სურს დაკავდეს სოციალური მედიით, როგორც ბიზნესით.
ამ ტარიფში შედის პირადად ჩემთან ერთი კონსულტაცია სადაც მე შეგიდგენთ განვითარების სტრატეგიას და გაგიწერთ კონკრეტულ გადასადგმელ ნაბიჯებს.
ასევე ამ ტარიოფში შედის თქვენი ინსტაგრამ გვერდის შეფასება და რჩევების მოცემა.
და რაც მთავარია, ამ ტარიფში შედის ჩემგან დავალებების შემოწმება, რაც გაძლევთ საშუალებას კურსი უფრო ეფექტურად აითვისოთ და დაშვებული შეცდომები მალევე გამოასწოროთ.
თუ გსურთ ინდივიდუალური მიდგომა და ჩემთან პირადი კონტაქტი, მაშინ ეს ტარიფი თქვენთვის არის.
ხშირად დასმული კითხვები:
კითხვა
1. სად ტარდება კურსი?
პასუხი
კურსი არის დაყრდნობილი ორ პლატფორმაზე. ჩემს საიტზე(სადაც ახლა იმყოფებით) და ტელეგრამის არზე.
კითხვა
2. როგორ დამამატებთ კურსზე?
პასუხი
კურსის დაწყების წინა დღეს მიირებთ წერილს ელექტრონულ ფოსტაზე, სადაც იქნება სრული ინსტრუქცია, თუ როგორ უნდა დაემატოთ კურსზე.
კითხვა
3. არის თუ არა განვადების გაკეთების შესაძლებლობა?
პასუხი
დიახ. შეგიძლიათ ისარგებლოთ 6 და 12 თვიანი უპროცენტო განვადებით. ამისთვის მომწერეთ ინსტაგრამზე @gachava_natia და პირადად მე დაგაკვალიანებთ.
კითხვა
4. შემიძლია თუ არა კურსის გავლა უცხოეთიდან?
პასუხი
დიახ, შეგიძლიათ. კურსი არის ონლაინ. გაკვეთილები იდება და ტქვენ უყურებთ ტქვენთვის კომფორტულს დროს. შესაბამისად დრში განსხვავება ხელს არ შეგიშლით კურსის ეფექტურად გავლაში. სამწუხაროდ საიტი არ იოღებს უცხოურ ბარათებს. კურსზე დარეგისტრირების სურვილის შემთხვევაში მომწერეთ ინსტაგრამზე @gachava_natia
5. რა ტემპში მიმდინარეობს კურსი?
კითხვა
პასუხი
კურსის კომფორტულად გასავლელად და საუკეტესო შედეგის დადებისთვის გაკვეთილები დაიდება კვირაში ორჯერ. ორშაბათს და ოთხშაბათს. თქვენ გექნებათ საკმარისი დრო რომ უყუროთ გაკვეთილებს და შეასრულოთ დავალება.
6. რამდენი ხანი მექნება წვდომა კურსის გაკვეთილებზე?
კითხვა
პასუხი
ეს არის დამოკიდებული ტარიფზე. კურსზე წვდომა შესაძლებელია გქონდე 3 თვიდან 12 თვემდე.
7. როგორ მიმდინარეობს zoom შეხვედრები?
კითხვა
პასუხი
ეს არის შეხვედრა კითხვა პასუხის რეჟიმში.
8. რა მოხდება შედეგი რომ არ დავდო?
კითხვა
პასუხი
თქვენ აუცილებლად გექნებათ კარგი შედეგი თუ ხარისხიანად გაივლით კურსს, შეასრულებთ ყველა დავალებას, დაესწრებით ყველა პირდაპირ ეთერს და Zoom შეხვედრებს. მხოლოდ მოქმედებით მიიღება კარგი შედეგი.
9. შეიძლება თუ არა ტარიფის გაზრდა თანხის დამატების საფუძველზე?
კითხვა
პასუხი
სამწუხაროდ არა, რადგან ყველა ტარიფზე არის ადგილების გარკვეული რაოდენობა. ადგილების შევსების შემდეგ დამატებითი მოსწავლეების დამატება ვერ მოხერხდება, შესაბამისად ტარიფიდან ტარიფზე ვერ გადახვალთ. სწორედ ამიტომ გირჩევთ თავიდანვე სასურველი ტარიფი შეიძინოთ.